Menu

Ons beleid...

Hier vindt u informatie over ons beleid en de kwaliteitseisen rondom onze producten en diensten. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.

Medische vragen

Vraagt u een arbeidsongeschiktheids- of nabestaandenverzekering aan? Dan stellen wij u, naast de gegevens op het aanvraagformulier, ook vragen over uw gezondheid. Uw medische gegevens hebben wij nodig om uw aanvraag goed te beoordelen.

Voor het medisch acceptatieproces werken wij samen met de ReMedicalGroup (RMG).

Processen en producten

Voorlopige ongevallendekking

Zodra wij uw verzekeringsaanvraag hebben ontvangen, bent u direct verzekerd bij ongevallen. Deze voorlopige (ongevallen)dekking geldt zo lang wij uw aanvraag in behandeling hebben. Nadat uw aanvraag compleet is afgerond (inclusief het medisch proces) dan zetten wij deze voorlopige (ongevallen)dekking om in uw definitieve dekking.