Ons beleid...
Hier vindt u informatie over ons beleid en de kwaliteitseisen rondom onze producten en diensten. Voor vragen kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Ga direct naar:
Medische vragen
Vraagt u een arbeidsongeschiktheids aan? Dan stellen wij u, naast de gegevens op het aanvraagformulier, ook vragen over uw gezondheid. Uw medische gegevens hebben wij nodig om uw aanvraag goed te beoordelen. Lees meer over de gezondheidsvragen.
Processen en producten
- Processen, doorlooptijden en reactietermijnen
- Verzekeringskaarten
- Wijzer in geldzaken en Alles over verzekeren (onafhankelijke informatie over verzekeringen)
Voorlopige ongevallendekking
Zodra wij uw verzekeringsaanvraag hebben ontvangen, bent u direct verzekerd bij ongevallen. Deze voorlopige (ongevallen)dekking geldt zo lang wij uw aanvraag in behandeling hebben. Nadat uw aanvraag compleet is afgerond (inclusief het medisch proces) dan zetten wij deze voorlopige (ongevallen)dekking om in uw definitieve dekking.