Goede bereikbaarheid is bij ons erg belangrijk. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u snel, persoonlijk door experts te woord wordt gestaan als u telefonisch contact met ons opneemt.
Wij staan van maandag tot en met vrijdag telefonisch voor u klaar van 8 uur tot 17.30 uur. U kunt onze medewerkers van de klantenservice direct bereiken via telefoonnummer 045 645 91 90 (lokaal tarief). Om u zo goed mogelijk te helpen, vragen wij u uw klantnummer bij de hand te houden. Wij kunnen uw vraag dan sneller en beter beantwoorden.
Voor het medisch acceptatieproces werken wij nauw samen met de ReMedicalGroup (RMG). Hebt u een vraag over de status van het medisch acceptatieproces? Dan kunt u terecht bij RMG via het telefoonnummer: 0251 674 674.
Als u ons belt krijgt u normaal gesproken binnen ongeveer 1 minuut een medewerker te spreken. Sommige momenten van de dag zijn drukker dan andere. Het kan dan voorkomen dat u iets langer moet wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Wij streven ernaar om de wachttijd niet langer te laten zijn dan 5 minuten. Bovendien krijgt u altijd persoonlijk een medewerker te spreken. Wanneer het onverwacht druk is, kunt u een terugbelafspraak maken. Wij bellen u dan op een voor u geschikt moment terug.
Onze medewerkers van de klantenservice kunnen uw vragen in de meeste gevallen beantwoorden. Als het niet lukt, verbindt de medewerker u door met een medewerker die u wel verder kan helpen. U kunt er dus op rekenen dat wij u juiste informatie geven.
Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met onze klantenservice, zodat wij onduidelijkheden kunnen wegnemen en het voortaan beter kunnen doen. Blijft u het oneens of ontevreden over een behandeling, product of dienst? Dan kunt u een klacht indienen.
Hebt u vragen of een verzoek? Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag of verzoek te reageren. U kunt uiterlijk binnen 8-10 werkdagen een reactie verwachten. Wij maken hierbij geen verschil tussen reacties per telefoon, e-mail of post. Als wij uw vraag niet binnen de reactietermijn kunnen beantwoorden, informeren wij u over de voortgang. Wij geven dan aan wanneer wij kunnen antwoorden.
Let op! Op dit moment ontvangen wij meer vragen en verzoeken dan normaal. Hierdoor zijn onze reactietermijnen langer dan u van ons mag verwachten. Afhankelijk van uw vraag ontvangt u binnen 8 weken een reactie. We verwachten dat deze langere reactietijd de komende weken nog hetzelfde blijft.