Menu

Werkgevers | Corona

We staan voor u klaar

Hoe kunt u ons bereiken?

Telefoon en e-mail
We zijn zoals altijd op werkdagen van 8 tot 17.30 uur telefonisch bereikbaar via 045 645 93 20 (lokaal tarief). Het kan zijn dat de wachttijd iets oploopt. U kunt uw vraag ook per e-mail stellen via accountmanagement@loyalis.nl

Adviseur
Uw Loyalis accountmanager werkt vanuit huis en is gewoon voor u bereikbaar per e-mail of telefoon (op werkdagen). Geplande afspraken kunnen fysiek niet doorgaan, maar eventueel wel telefonisch (of via beeldvideo). Uw accountmanager neemt dan met u contact op.

Stuur geen post
We vragen u geen post naar ons te sturen, omdat we niet op kantoor zijn en zo veel mogelijk thuiswerken. Gegevens (beveiligd) aanleveren of wijzigingen doorgeven, kan op dit moment alleen digitaal. Kunt u geen digitale bestanden openen? Neem dan met ons contact op.

Vragen & Antwoorden voor Werkgevers

Corona en de gevolgen voor uw verzekering(en) en onze dienstverlening

  • Valt arbeidsongeschiktheid door Covid-19 of een coronavaccinatie onder de dekking van de arbeidsongeschiktheidsverzekering?

  • Ik heb bij Loyalis een contract afgesloten voor een (semi-) collectieve arbeidsongeschiktheidsverzekering. Moet mijn medewerker bij besmetting met het Corona-virus ziekgemeld worden bij Loyalis?

  • Krijgt mijn verzekerde medewerker een uitkering wanneer hij (preventief) in quarantaine moet door het Corona-virus?

  • Ik heb een afspraak met iemand van Loyalis?

  • Ik heb me aangemeld voor een workshop/training van Loyalis. Gaat die nog door?

  • Ik heb me aangemeld voor een workshop/training. Krijg ik hiervoor mijn geld terug?

  • We hebben op de werkvloer een medewerkersbijeenkomst gepland. Kan die nog doorgaan?

  • Hoe geef ik nu wijzigingen of gegevens door?

  • Heeft de Corona-crisis gevolgen voor mijn verzekering? Bijvoorbeeld voor de polisvoorwaarden, premiebetaling of polisadministratie?

  • Zijn jullie reactietermijnen nu langer?

  • Mijn medewerker heeft online de (semi-collectieve) arbeidsongeschiktheidsverzekering aangevraagd. Duurt het nu langer voordat hij of zij de polis ontvangt?

  • Ik ben niet in staat mijn verzekeringspremie op tijd te betalen door de Corona-crisis. Kan ik uitstel van betaling krijgen?

  • Ik heb vragen over de (nieuwe) wet- en regelgeving zoals pensioenopbouw tijdens arbeidsduurverkorting tijdens Corona. Kan Loyalis mij hierbij helpen?

  • Ik heb vragen over de (nieuwe) wet- en regelgeving zoals de Tijdelijke noodmaatregel overbrugging voor werkbehoud (NOW). Kan Loyalis mij hierbij helpen?

  • Hoe helpt Loyalis op het gebied van Inkomen & Zekerheid?

  • Heeft Loyalis tips om gemotiveerd en vitaal (thuis) te blijven werken?

  • Wat doet Loyalis (a.s.r.) maatschappelijk in deze Corona-crisis?

  • Andere vraag over Corona?