Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Ons beleid...

Wij houden u graag op de hoogte van ons beleid en onze producten. Onderstaand vindt u alle belangrijke informatie over onze kwaliteitseisen en onze dienstverlening. Hebt u nog extra vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 045 - 579 61 11.

Medische vragen

Vraagt u een levens-, arbeidsongeschiktheids- of nabestaandenverzekering aan? Dan stellen wij u, naast de gegevens op het aanvraagformulier, ook vragen over uw gezondheid. Uw medische gegevens hebben wij nodig om uw aanvraag goed te beoordelen.

Voor het medisch acceptatieproces werken wij samen met de ReMedicalGroup (RMG)

Processen en producten

Voorlopige dekking

Zodra wij uw aanvraag voor een verzekering ontvangen, geldt een voorlopige dekking voor de aangevraagde verzekering. U bent tussentijds dus verzekerd. Deze voorlopige dekking loopt zolang wij uw aanvraag in behandeling hebben. Na goedkeuring wordt het een definitieve dekking.