Ons beleid...
Wij houden u graag op de hoogte van ons beleid en onze producten. Onderstaand vindt u alle belangrijke informatie over onze kwaliteitseisen en onze dienstverlening. Hebt u nog extra vragen, neem dan gerust contact op met onze klantenservice op 045 - 579 61 11.
Beleidszaken
Medische vragen
Vraagt u een levens-, arbeidsongeschiktheids- of nabestaandenverzekering aan? Dan stellen wij u, naast de gegevens op het aanvraagformulier, ook vragen over uw gezondheid. Uw medische gegevens hebben wij nodig om uw aanvraag goed te beoordelen.
- Vraagt u een arbeidsongeschiktheidsverzekering aan? Lees meer over de gezondheidsvragen.
- Vraagt u een nabestaandenverzekering aan? Lees meer over de gezondheidsvragen.
Voor het medisch acceptatieproces werken wij samen met de ReMedicalGroup (RMG)
Processen en producten
Meer informatie vindt u op de websites Wijzer in geldzaken of Alles over verzekeren.
Voorlopige dekking
Zodra wij uw aanvraag voor een verzekering ontvangen, geldt een voorlopige dekking voor de aangevraagde verzekering. U bent tussentijds dus verzekerd. Deze voorlopige dekking loopt zolang wij uw aanvraag in behandeling hebben. Na goedkeuring wordt het een definitieve dekking.