Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Uw mening telt!

Verbeteringen dankzij klantervaringen

Vorig jaar hebben wij aan 4.000 klanten gevraagd hoe zij het contact met Loyalis hebben ervaren. Al deze klantervaringen hebben wij goed bekeken. Aan de hand van deze ervaringen hebben we twee verbeteringen toegevoegd aan onze dienstverlening.

Verbetering 1: heldere pensioencommunicatie

Klanten met een pensioenregeling krijgen sinds kort meer duidelijke informatie over hun pensioen. Daarvoor hebben wij het Pensioen 1-2-3 ontwikkeld. Ook het jaarlijkse Uniform Pensioenoverzicht (UPO) is verbeterd. Het heeft een heldere uitleg, duidelijke bedragen en een frisse opmaak. Het nieuwe Pensioen 1-2-3 en het UPO is in oktober bij duizenden klanten op de mat gevallen. Het is ook te vinden in uw persoonlijke digitale omgeving MijnLoyalis.

Pensioen 1-2-3, voor wie?
Pensioen 1-2-3 is op dit moment beschikbaar voor werknemers die via hun werkgever pensioen opbouwen in de regelingen Loyalis Plus Pensioen, TopX ML en PensioenPlan. Hebt u een Loyalis Aanvullend Nabestaandenpensioen Bouw, een ANW Aanvullingspensioen, een Loyalis extra nabestaanden pensioen of een Loyalis Top nabestaanden pensioen bij ons? Dan krijgt u uw Pensioen 1-2-3 rond 1 januari 2017. Werknemers met een WIA- pensioenaanvulling krijgen hun Pensioen 1-2-3 in de loop van 2017 thuisgestuurd.

Verbetering 2: start de dag met klantfeedback

We zijn gestart met dagelijkse ‘stand ups’. Dat zijn korte overlegjes waarin we de reacties van onze klanten bespreken. Allerlei ideeën voor verbetering van onze dienstverlening komen aan de beurt. Zo kunnen we u en al onze klanten nog beter helpen!

Zoals u ziet leren wij graag van uw klantervaringen. Als u vragen, suggesties of andere opmerkingen hebt, neemt u dan gerust contact met ons op. Dat kan via telefoonnummer 045 579 61 11 (op werkdagen van 8 tot 17.30 uur).