Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Resultaten Loyalis

klanttevredenheidsonderzoek

Werkgevers

Gemiddeld een 6,8

Gemiddeld gaf de werkgever ons een tevredenheidsscore van 6,8 in 2018 voor onze dienstverlening. In 2017 kregen we een 7,2 en in 2016 een 7,4. Ons productaanbod scoorde zelfs een 7,5. De resultaten hebben we voor u op een rij gezet.

Belangrijkste punten

U vindt het vooral belangrijk dat uw verzekeraar een goed product aanbiedt en eerlijk, klantvriendelijk en duidelijk is.

Wat kunnen we beter doen?

Als werkgever geeft u aan dat u voldoende informatie geeft over arbeidsongeschiktheid. En welke risico’s voor het inkomen zijn. Uit ons klanttevredenheidsonderzoek onder werknemers is toch iets anders gebleken. Werknemers vinden dat zij niet genoeg kennis hebben over de financiële gevolgen van arbeidsongeschiktheid.

Ook Gfk deed een onderzoek onder werkgevers en werknemers. Hieruit bleek dat slechts één op de vijf werknemers weet wat hun verplichtingen zijn bij langdurige ziekte. 45% zegt in het algemeen op de hoogte te zijn.

Loyalis ziet daarin een rol voor zichzelf weggelegd. We willen u als werkgever helpen door uw werknemers beter te informeren. In het bijzonder willen we informatie aanbieden over arbeidsongeschiktheid. We doen dit door nieuwe diensten te introduceren en communicatie op maat aan te bieden. U geeft aan dat u het contact met ons graag persoonlijker ziet. Die wens delen wij met u. We hebben daarom ons klantbeheer anders ingericht om u beter van dienst te zijn. Onze medewerkers staan u op werkdagen graag te woord op 045 579 69 96 of via accountmanagement@loyalis.nl


Werknemers

Gemiddeld een 6,5

Elk jaar vragen we aan onze klanten wat ze van onze producten vinden. Deze klanttevredenheidsonderzoeken voeren onderzoekers uit die niet bij Loyalis werken. Gemiddeld over alle onderzoeken krijgen we in 2018 een 6,5 als cijfer. In het 2017 kregen we gemiddeld een 6,4. De resultaten hebben we voor u op een rij gezet.

Belangrijkste punten

U vindt het vooral belangrijk dat uw verzekeraar een goed product aanbiedt en eerlijk, klantvriendelijk en duidelijk is.
U geeft aan dat u actiever informatie wil ontvangen over uw product. Ook informeren we regelmatig over onze producten, nieuwe ontwikkelingen van onze diensten en nieuwe wetgeving in onze nieuwsbrief, op Facebook en Twitter.

Via uw werkgever 

Natuurlijk vinden we het erg belangrijk om u persoonlijk te informeren over uw eigen producten. Daarvoor hebben we wel de hulp nodig van uw werkgever. Daarom kijken we met verschillende werkgevers naar betere manieren om u te informeren. Bijvoorbeeld door presentaties te geven of door u per e-mail op de hoogte te houden.

Vernieuwde website 

Maar er is meer. Deze website is vernieuwd. De belangrijkste verbeteringen? Minder tekst, meer zelf kunnen doen en de informatie is speciaal op u gericht.

Klantenpanel 

Ook wenst u persoonlijker contact met ons. Die wens leeft bij ons ook. Daarom gaan we klanten vaker telefonisch contact zoeken. Sinds begin (dit jaar) laten we al onze brieven testen door een klantenpanel. De duidelijke tips en wensen die hieruit komen verwerken wij meteen in onze brieven. Wilt u zich hier ook voor aanmelden? Dat kan via loyalis.nl/klantenpanel.