Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV)

Sinds 2012 heeft Loyalis het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Het keurmerk is een teken voor klanten. Hiermee weet u dat we duidelijk vertellen en een goede service bieden. We zijn natuurlijk trots dat het keurmerk is behaald.

We zijn een organisatie die wil inspelen op uw wensen en behoeften. We zetten voor u graag een stap extra. Met onze dienstverlening proberen we te voldoen aan uw eisen en verwachtingen. Onze service is gebaseerd op handigheid, kwaliteit, veiligheid en vertrouwen. Dit betekent dat wij een hoge service bieden tegen een goede prijs.

Wat is het KKV?

De Stichting toetsing verzekeraars is in 2009 opgericht. Ze willen dat verzekeraars de service richting de klant centraal stellen. De onafhankelijke stichting geeft daarom het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) uit. Inmiddels hebben 42 verzekeraars het Keurmerk. Het Keurmerk gaat over de dienstverlening van verzekeraars. Het gaat niet over de inhoud of prijs van verzekeringen.