Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV)

Sinds 2012 heeft Loyalis het Keurmerk Klantgericht Verzekeren. Het keurmerk maakt het voor klanten herkenbaar dat zij te maken hebben met een verzekeraar die begrijpelijk communiceert en een goede service levert. Wij zijn uiteraard trots dat het keurmerk is behaald. 
 
Loyalis is een organisatie die altijd wil inspelen op uw wensen en behoeften. Daarom richten wij onze dienstverlening zo in dat we altijd proberen te voldoen aan uw eisen en verwachtingen. Onze dienstverlening is gebaseerd op efficiëntie, kwaliteit, veiligheid en vertrouwen. Dit betekent dat wij een kwalitatief hoogstaande service bieden tegen een goede prijs.

Wat is het KKV?

De Stichting toetsing verzekeraars is in 2009 opgericht om de klantgerichtheid bij verzekeraars te bevorderen en zichtbaar te maken. De onafhankelijke stichting geeft daarom het Keurmerk Klantgericht Verzekeren (KKV) uit. Inmiddels hebben 42 verzekeraars het Keurmerk. Het Keurmerk gaat over de dienstverlening van verzekeraars en niet over de inhoud of prijs van verzekeringen.