Klantgerichtheid en kwaliteitsbeleid

U staat centraal

De klant staat bij ons centraal. We willen zo goed mogelijk inspelen op uw wensen en behoeften, ook in de toekomst.

Kwaliteit

Onze dienstverlening bouwen wij op vertrouwen, veiligheid, kwaliteit en efficiëntie. Dit betekent dat wij een kwalitatief hoogstaande service bieden tegen een goede prijs. Hierbij verliezen wij de klantwens niet uit het oog. Als bewijs mogen wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voeren.

ISO-certificering

Loyalis heeft naast het Keurmerk Klantgericht Verzekeren al sinds 2003 de ISO 9001 certificering. Dit geeft aan dat het kwaliteitsmanagementsysteem voldoet aan de internationale ISO 9001 eisen. Deze eisen zorgen dat een organisatie op een gestructureerde manier haar kwaliteitsmanagement inricht. Wij leggen daarmee de nadruk op klanttevredenheid, kwaliteitszorg en het continu verbeteren van processen en diensten.

Veilig afsluiten

Om u als consument beter te beschermen bij de aanvraag van financiële producten, heeft de overheid maatregelen genomen. Die moeten voorkomen dat iemand een verzekering afsluit waar hij niets aan heeft. Wat zijn de belangrijkste maatregelen?

Wij zijn een verzekeringsmaatschappij waar u direct een verzekering kunt afsluiten. Wij geven u graag uitleg over onze producten, maar adviseren u niet bij uw keuze. U beslist dus zelf of een product (of dienst) bij u past. Wel zo gemakkelijk.

Klanttevredenheidsonderzoek

Jaarlijks vragen wij onze klanten wat zij van onze producten vinden en hoe zij onze dienstverlening ervaren. Deze klanttevredenheidsonderzoeken voeren onafhankelijke onderzoekers uit. De resultaten en learnings leest u in het klanttevredenheidsonderzoek najaar 2016. Al deze klantervaringen dragen bij aan een optimale dienstverlening.