Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Klantgerichtheid en kwaliteitsbeleid

U staat centraal

De klant staat bij ons centraal. We willen zo goed mogelijk inspelen op uw wensen en behoeften, ook in de toekomst.

Kwaliteit

Onze dienstverlening bouwen wij op vertrouwen, veiligheid, kwaliteit en handigheid. Dit betekent dat onze service van hoge kwaliteit is tegen een goede prijs. Hierbij verliezen wij de klantwens niet uit het oog. Als bewijs hebben wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren gekregen.

Veilig afsluiten

Om u als consument beter te beschermen bij de aanvraag van financiële producten, heeft de overheid maatregelen genomen. Die moeten voorkomen dat iemand een verzekering afsluit waar hij niets aan heeft. Wat zijn de belangrijkste maatregelen?

Wij zijn een verzekeringsmaatschappij waar u direct een verzekering kunt afsluiten. Wij geven u graag uitleg over onze producten, maar adviseren u niet bij uw keuze. U beslist dus zelf of een product (of dienst) bij u past. Wel zo gemakkelijk.

Klanttevredenheidsonderzoek

Jaarlijks vragen wij onze klanten wat zij van onze producten vinden en hoe zij onze dienstverlening meemaken. Deze klanttevredenheidsonderzoeken voeren onderzoekers uit die niet bij Loyalis werken. De resultaten en leerpunten leest u in het klanttevredenheidsonderzoek najaar 2018. Al deze klantervaringen dragen bij aan een zo goed mogelijke dienstverlening.