Menu

Veelgestelde vragen & antwoorden

We helpen u graag verder...

Hier vindt u een overzicht met veelgestelde vragen en antwoorden per onderwerp.

Algemene vragen

  • Ik heb een e-mail gestuurd. Wanneer krijg ik antwoord?

  • Hoe geef ik een wijziging door?

  • Ik heb een wijziging doorgegeven. Hoe weet ik of deze verwerkt is en wanneer krijg ik een reactie hierover?

  • Ik wil mijn verzekering beëindigen. Ik heb dit al bij jullie aangegeven. Wordt dit in orde gemaakt?

  • Ik ondervind problemen op de website. Wat kan ik doen?

  • Heeft het pensioenakkoord van 2019 invloed op mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering?

  • Krijg ik een jaaropgave van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering?

MijnLoyalis

  • Waarom zie ik mijn jaaropgave niet in MijnLoyalis?

  • Mijn inkomensoverzicht is niet meer zichtbaar. Hoe kan ik nu mijn inkomen berekenen voor mijn pensioen, mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering of mijn nabestaandenverzekering?

  • Op MijnLoyalis zie ik lopende en geannuleerde polissen staan. Ben ik nog steeds goed verzekerd?

  • Ik kan niet (meer) inloggen op MijnLoyalis, wat moet ik doen?

  • Aan welke eisen moet mijn nieuwe wachtwoord voldoen?

Opbouwproducten en pensioenaanvullingen

  • Ik wil levenslooptegoed opnemen. Hoe doe ik dit?

  • Wanneer ontvang ik een bevestiging van de aanmelding voor het ANW Aanvullingspensioen?

  • Ik heb een beleggingsverzekering. Waar vind ik meer informatie over de beleggingen?

  • Ik heb het Overdrachtsformulier (Lijfrente)kapitaal ingevuld. Ik heb nog niets gehoord over de verwerking van mijn verzoek. Is er iets mis gegaan?

Inkomen en uitkeringen

  • Wanneer wordt mijn uitkering uitbetaald?

  • Volgens de overheid gaat iedereen meer verdienen, maar mijn uitkering is minder geworden. Hoe kan dat?

  • Waarom ontvang ik geen jaaropgave voor mijn Nabestaandenverzekering erfrente?

  • Ik ontvang een uitkering uit mijn ANW verzekering. Wanneer krijg ik de waarde-opgave?

  • Bouw ik waarde op met mijn Nabestaandenverzekering?

  • Krijg ik een jaaropgave van mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering?

Ziekte, verzuim en arbeidsongeschiktheid

  • Ik heb claims van mijn Verzuimverzekering in Verzekeringsinzicht opgevoerd. Wordt dit op tijd verwerkt?

  • Ik heb een brief ontvangen waarin staat dat ik me moet melden als ik ziek ben. Wanneer meld ik dit?

  • Krijg ik een jaaropgave bij mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering?

  • Wijzigt mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering doordat het arbeidsongeschiktheidspensioen van ABP is aangepast?

Hebt u een andere vraag die we hierboven niet beantwoord hebben? Dan kunt u uw vraag stellen op onze contact en service pagina, of contact opnemen met onze klantenservice.
Zij zijn bereikbaar op werkdagen van 8.00 t/m 17.30 uur.