Menu

Social Media

Twitter, Facebook & LinkedIn?

We vinden het belangrijk om te weten wat u bezighoudt en uw vragen over aanvullende verzekeringen te beantwoorden. Daarom vindt u ons ook op Facebook, Twitter, LinkedIn en YouTube.

  • Facebook

  • Twitter

  • Linkedin

  • Youtube

Hoe gaan wij om met Social Media

Via social media willen wij u meer bewust maken. Verder bieden wij informatie over alles dat met aanvullende verzekeringen te maken heeft. We vinden het belangrijk om te weten wat u bezighoudt en willen graag uw vragen over pensioen beantwoorden. 

We bieden deze online service via ons webcare team. Dit webcare team bestaat uit drie medewerkers. Zij zijn van maandag t/m vrijdag tussen 8.30 en 17.00 bereikbaar en proberen zo snel mogelijk te reageren op vragen. Als zij uw vragen eerst binnen de organisatie moeten bespreken, kan het wat langer duren voordat u antwoord krijgt. Het kan ook zo zijn dat er geen nieuwe informatie gegeven kan worden over een bepaald onderwerp. Dan laat de webcare medewerker dit weten. Soms hebben wij uw persoonlijke gegevens nodig om uw vraag te beantwoorden. Stuur deze gegevens alleen via een persoonlijk bericht. Is uw vraag te ingewikkeld om op Facebook te behandelen? Dan verwijzen wij u door naar de klantenservice.

Privacy

Wij vragen u nooit om persoonlijke gegevens via social media door te geven. Stuur ons uw persoonlijke gegevens daarom alleen via een persoonlijk bericht. Zie voor meer informatie ook onze privacyverklaring.