Menu

Vragen & Antwoorden

Hieronder vindt u de antwoorden op de meest gestelde vragen van MijnLoyalis

  • Waarom kan ik niet rekenen op MijnLoyalis?

  • Waar kan ik berekenen op MijnLoyalis hoe lang ik met levensloopverlof kan?

  • Hoe berekenden jullie voorheen de nettobedragen in de grafieken op MijnLoyalis?

  • Hoe wordt de uitkering uit levensloop berekend?

  • Mijn inkomensoverzicht is niet meer zichtbaar. Hoe kan ik nu mijn inkomen berekenen voor mijn pensioen, mijn arbeidsongeschiktheidsverzekering of mijn nabestaandenverzekering?

  • Waar kan ik nu mijn gegevens wel vinden nu de berekeningen op MijnLoyalis weg zijn?

  • Komen de gegevens nog terug op MijnLoyalis?

  • Kan ik van jullie een berekening krijgen?

  • Blijven de waarde en inleg van mijn polissen wel zichtbaar?

  • Kan ik via MijnLoyalis doorgeven dat ik ga trouwen?

  • Wat kan ik met MijnLoyalis?

  • Waar kan ik mijn e-mailadres wijzigen?

  • Hoe krijg ik meer inzicht in mijn financiële situatie?

  • Wanneer ontvang ik weer een Inkomensvooruitblik?

  • Wordt mijn machtiging aan ABP nu ook verwijderd/ingetrokken?

  • Waarom moet ik dan nog toestemming/machtiging afgeven?

  • Loyalis heeft een hele lange tijd aan de website gewerkt en klanten beloofd dat deze weer up to date zou zijn. Nu zijn alle gegevens verdwenen (donuts). Zijn wij nog wel betrouwbaar?

  • Hoe zie ik nu of mijn partner bekend is in jullie systemen?