Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Klachten

Toch niet tevreden over Loyalis?

Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat u niet helemaal tevreden bent over onze dienstverlening. Dan kunt u een klacht indienen. Na ontvangst proberen wij om de klacht binnen zes werkdagen af te handelen en u schriftelijk te informeren.

Onze klachtenregeling

U kunt een klacht indienen bij Loyalis wanneer niet aan uw verwachting(en) wordt voldaan. Dit kan in een gesprek of schriftelijk. Als uw klacht over een specifieke afdeling gaat, kunt u uw reactie direct richten aan de betrokken afdeling. U kunt het beste een klacht zo snel mogelijk indienen. Een klacht kan op zijn laatst ingediend worden: een jaar nadat u op de hoogte had kunnen zijn van de feiten over uw ontevredenheid. Wij proberen gezamenlijk tot een oplossing te komen. Mocht u het toch niet eens kunnen worden met Loyalis, dan kunt u terecht bij het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening).

KiFiD

Kunt u het niet eens worden met een van onze afdelingen, dan kunt u contact opnemen met het KiFiD (Klachteninstituut Financiële Dienstverlening). Bij het KiFiD kunt u terecht voor klachten en geschillen over verzekeringen. U moet wel eerst samen met uw financiële dienstverlener een oplossing proberen te vinden via de interne klachtenprocedure. Voor KiFiD-klachten gelden verschillende reactietermijnen.

KiFiD is ingesteld door banken, verzekeraars, intermediairs, vermogensbeheerders en andere financiële dienstverleners. Zij hebben alleen geen enkele zeggenschap over de behandeling van klachten. Meer informatie kunt u vinden op www.kifid.nl.

De voordelen van KiFiD zijn:

  • objectief en onafhankelijk
  • deskundig
  • makkelijk bereikbaar en snel
  • betaalbaar

Klacht indienen

Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met ons op via 045 - 579 61 11 (op werkdagen van 8 tot 17.30 uur). Wij hopen dat we uw onduidelijkheden kunnen wegnemen en verbeteringen kunnen doorvoeren. Blijft u het oneens of bent u ontevreden over een behandeling, product of dienst? Vul dan ons klachtenformulier in.