Menu

Zo gaan wij bij Loyalis om...

...met uw klacht

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u. Komt u er niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. We hanteren elke melding met het woord 'klacht' erin als een klacht. We proberen het probleem zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt bij ons een klacht indienen op verschillende manieren, bij voorkeur via het digitale klachtenformulier of per post.

  • Meld uw klacht online

  • Stuur een brief

  • Bel met onze klantenservice

  • Wanneer krijgt u antwoord?

  • Wilt u aanvullende informatie met ons delen?

  • Niet tevreden over onze oplossing?

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

  • Ombudsman Pensioenen

  • De rechter