Menu

Zo gaan wij bij Loyalis om...

...met uw klacht

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u. Komt u er niet uit? Dan kunt u een klacht indienen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt een klacht indienen via ons digitale klachtenformulier of per post. We hanteren elke melding met het woord 'klacht' erin als een klacht. We proberen het probleem zo goed en snel mogelijk op te lossen.

  • Digitaal formulier

  • Post

Wanneer krijgt u antwoord?

  • Binnen 10 werkdagen gaan we echt in op uw klacht. Soms hebben we meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken. We stellen u dan tijdig op de hoogte.
  • Voor klachten gericht aan de directie is onze reactietermijn 1 maand.

Wilt u aanvullende informatie met ons delen?

Wilt u nadat u uw klacht hebt ingediend ons aanvullende informatie sturen om uw klacht duidelijker te maken? Dan kan u dit rechtstreeks sturen naar uw klachtbehandelaar.

Niet tevreden over onze oplossing?

We vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat wij de klacht goed hebben opgepakt. Bent u niet tevreden over de oplossing die wij voorstellen? Dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. Wij verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

  • Ombudsman Pensioenen

  • De rechter