Menu

Zo gaan wij bij Loyalis om...

...met uw klacht

Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u. Komt u er niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. We hanteren elke melding met het woord 'klacht' erin als een klacht. We proberen het probleem zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen.

Hoe dient u een klacht in?

U kunt bij ons een klacht indienen op verschillende manieren, bij voorkeur via het digitale klachtenformulier of per post.

  • Meld uw klacht online

  • Stuur een brief

  • Bel met onze klantenservice

Wanneer krijgt u antwoord?

  • Binnen 3 werkdagen krijgt u van ons een ontvangstbevestiging van uw klacht.
  • Binnen 10 werkdagen gaan we echt in op uw klacht.
  • Soms hebben we meer tijd nodig om uw klacht te onderzoeken. Dan krijgt u van ons bericht hoeveel langer we nog nodig hebben.

Wilt u aanvullende informatie met ons delen?

Wilt u, nadat u uw klacht hebt ingediend bij ons, aanvullende informatie sturen om uw klacht duidelijker te maken? U kunt de aanvullende informatie rechtstreeks naar uw klachtbehandelaar sturen.

Niet tevreden over onze oplossing?

We vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat we uw klacht goed hebben opgepakt. Bent u niet tevreden over de oplossing die we voorstellen? Dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. We verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.

  • Klachteninstituut Financiële Dienstverlening (KiFiD)

  • Ombudsman Pensioenen

  • De rechter