We hebben uw klacht ontvangen en nemen deze zo snel mogelijk in behandeling. Wat kunt u nu van ons verwachten?
- Direct na ontvangst van de klacht registreren we deze in ons centrale klachtenmanagementsysteem.
- Onze klachtencoördinator wijst binnen 24 uur uw klacht toe aan een klachtenbehandelaar en archiveert uw klacht in het dossier.
- De klachtenbehandelaar neemt uiterlijk op de 3e werkdag na ontvangst van de klacht telefonisch of schriftelijk contact met u op om de ontvangst van uw klacht te bevestigen, eventueel meer informatie op te vragen en, als het kan, de klacht direct af te handelen. Als dit niet lukt, informeert onze klachtenbehandelaar u over het verdere verloop.
- De klachtenbehandelaar analyseert direct het probleem achter uw klacht en de klachtencoördinator stuurt erop dat de klachtenbehandelaar u binnen maximaal 10 werkdagen een inhoudelijke reactie teruggeeft. Gemiddeld handelen we klachten echter af binnen 4 werkdagen.