Bereikbaarheid & reactietermijnen
Contactpunt werkgever
Goede bereikbaarheid staat bij ons hoog in het vaandel. Wij vinden het dan ook belangrijk dat u snel, persoonlijk en deskundig te woord wordt gestaan als u telefonisch contact met ons opneemt.
Telefonisch contact
Wij staan van maandag tot en met vrijdag telefonisch voor u klaar van 8 uur tot 17.30 uur. U kunt onze medewerkers direct bereiken via telefoonnummer 045 645 93 20 (contactpunt werkgever). Om u zo goed mogelijk te helpen, vragen wij u uw klantnummer bij de hand te houden. Wij kunnen uw vraag dan sneller en beter beantwoorden.
Wachttijden
Als u ons belt krijgt u normaal gesproken binnen ongeveer 1 minuut een medewerker te spreken. Sommige momenten van de dag zijn drukker dan andere. Het kan dan voorkomen dat u iets langer moet wachten om een medewerker aan de lijn te krijgen. Wij streven ernaar om de wachttijd niet langer te laten zijn dan 5 minuten. Bovendien krijgt u altijd persoonlijk een medewerker te spreken. Indien het onverwacht druk is, kunt u een terugbelafspraak maken. Wij bellen u dan op een voor u geschikt moment terug.
Doorverbinden
Onze medewerkers van contactpunt werkgever kunnen uw vragen in de meeste gevallen beantwoorden. Als het niet lukt, verbindt de medewerker u door met een medewerker die u wel verder kan helpen. U kunt er dus op rekenen dat wij u deskundige informatie geven.
Niet tevreden?
Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met ons op via 045 645 93 20 zodat wij onduidelijkheden kunnen wegnemen en verbeteringen kunnen doorvoeren. Het contactpunt werkgever is beschikbaar op werkdagen van 8 tot 17.30 uur. Blijft u het oneens of ontevreden over een behandeling, product of dienst? Dan kunt u een klacht indienen.
Reactietermijnen
Hebt u vragen of een verzoek? Wij proberen zo snel mogelijk op uw vraag of verzoek te reageren. U kunt uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie verwachten. Wij maken hierbij geen onderscheid tussen reacties per telefoon, e-mail of post. Als wij uw vraag niet binnen de reactietermijn kunnen beantwoorden, informeren wij u over de voortgang. Wij geven dan aan wanneer wij inhoudelijk reageren.