Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Klantgerichtheid en kwaliteitsbeleid

U staat centraal

De klant staat bij ons centraal. We willen zo goed mogelijk inspelen op uw wensen en behoeften, ook in de toekomst.

Kwaliteit

Onze dienstverlening bouwen wij op vertrouwen, veiligheid, kwaliteit en efficiëntie. Dit betekent dat wij een kwalitatief hoogstaande service bieden tegen een goede prijs. Hierbij verliezen wij de klantwens niet uit het oog. Als bewijs mogen wij het Keurmerk Klantgericht Verzekeren voeren.

Veilig afsluiten

Om u als consument beter te beschermen bij de aanvraag van financiële producten, heeft de overheid maatregelen genomen. Die moeten voorkomen dat iemand een verzekering afsluit waar hij niets aan heeft. Wat zijn de belangrijkste maatregelen?

Wij zijn een verzekeringsmaatschappij waar u direct een verzekering kunt afsluiten. Wij geven u graag uitleg over onze producten, maar adviseren u niet bij uw keuze. U beslist dus zelf of een product (of dienst) bij u past. Wel zo gemakkelijk.

Klanttevredenheidsonderzoek

Jaarlijks vragen wij onze klanten wat zij van onze producten vinden en hoe zij onze dienstverlening ervaren. Deze klanttevredenheidsonderzoeken voeren onafhankelijke onderzoekers uit. De resultaten en learnings leest u in het klanttevredenheidsonderzoek najaar 2017. Al deze klantervaringen dragen bij aan een optimale dienstverlening.