Vindt u het interessant om nieuwe (online) producten, diensten en campagnes te testen? Misschien hebt u ideeën hoe wij als verzekeraar u als klant beter kunnen helpen? Kom dan in De raad van doen, het klantpanel van Loyalis en a.s.r. Verbeteren begint immers met luisteren naar onze klanten.
Kom in de Raad van doen en laat ons weten wat wij beter of anders kunnen doen.
Na uw aanmelding, vragen we u een paar keer per jaar mee te denken over onze service, een nieuw product of een campagne. U ontvangt dan van de Raad van Doen a.s.r. een uitnodiging per e-mail. De meeste onderzoeken houden we kort. Een vragenlijst invullen kost zo’n 5 minuten en voor een interview dat wat langer duurt, krijgt u een cadeaubon van Bol.com.
Vragen? Kijk op www.asr.nl/klantpanel of mail ons via panel.deraadvandoen@asr.nl.
Deel uw mening over Loyalis én a.s.r. in ons klantpanel. Uw privacy is gegarandeerd en uw antwoorden blijven anoniem. Uitschrijven kan op elk moment.