U mag erop rekenen dat alle diensten en producten van Loyalis voor uw organisatie en medewerkers van belang zijn én blijven. Productmanager Keith Eurlings en zijn collega’s spelen daarbij een sleutelrol.
‘We ontwikkelen producten en diensten die meerwaarde hebben. Dat doen we door financiële zekerheid te bieden. Productmanagement onderzoekt de producten die er op de markt zijn en verkent de wensen van werkgevers. Wat dat betreft zijn wij altijd al een soort gids geweest. We lopen altijd al met onze klanten mee, zijn op de hoogte van hun vraagstukken en willen intrinsiek, vanuit ons gedachtegoed, helpen. Onze afdeling zorgt ervoor dat de Loyalis-productenrelevant voor u zijn en blijven. Daarvoor schakelen we volop met onze collega’s van andere afdelingen, zoals Sales en Operations. Ook werken we samen met intermediairs. Wanneer een product eenmaal bestaat, monitoren we of het marktconform blijft, een passend product voor u blijft en of het voldoet aanwet- en regelgeving.
Een voorbeeld is de verzekering voor EigenrisicodragerschapWGA (Werkhervatting Gedeeltelijk Arbeidsgeschikten,red.). Een tijdje terugkwamen er nieuwe regels voor deze verzekering. Daarom hebben we deze verzekering opnieuw in de markt gezet. Nu we onderdeel zijn van a.s.r. kunnen we ons nog meer focussen op onze klanten. a.s.r. kent als verzekeraar namelijk onze uitdagingen. Dat is prettig en het vergroot onze slagkracht, want we hebben nu ruimte om hier meer energie in te steken. Loyalis wil luisteren en écht relevant zijn. We gidsen u graag naar de beste en meest waardevolle en relevante producten en diensten. Daar zijn we trots op.’