Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Welkom bij Loyalis

Graag staan wij voor u klaar

Vanaf 1-1-2020 nemen wij (Loyalis) de uitvoering van de collectieve inkomensverzekeringen (de CAO WIA Aanvullings- en ERD WGA-verzekering) over van Veherex. We zijn bekend met collectieve maatwerkverzekeringen zoals Veherex die voert en verstevigen met deze overname onze leidende positie in het aanbieden van integrale duurzame inzetbaarheidsoplossingen voor werkgevers.

Loyalis is uw nieuwe aanspreekpunt

Loyalis is een merk van a.s.r. en voortaan uw nieuwe aanspreekpunt. We zorgen ervoor dat u en uw medewerkers goed verzekerd zijn en kunnen rekenen op een optimale dienstverlening. Hier leest u wat de overname betekent en waarvoor u vanaf 1-1-2020 bij ons terecht kunt.

Wat wijzigt er wel en niet?

Werkgevers

U blijft doorlopend en goed verzekerd
U en uw medewerkers blijven bij Loyalis doorlopend en goed verzekerd tegen de financiele risico's bij arbeidsongeschiktheid onder dezelfde voorwaarden als bij Veherex. De voorwaarden wijzigen niet.

Een nieuw aanspreekpunt
U kunt vanaf 1-1-2020 met vragen terecht bij de Loyalis Helpdesk Vervoer. Deze is speciaal ingericht voor Veherex-klanten. De Loyalis medewerkers zijn goed op de hoogte van de overname en alle veranderingen die daarmee gepaard gaan. De Loyalis Helpdesk Vervoer is vanaf 1-1-2020 bereikbaar per:

  • Telefoon: 045 645 9350 (bereikbaar vanaf 1-1-2020 op werkdagen van 8 tot 17.30 uur)
  • E-mail: helpdesk-vervoer@loyalis.asr.nl
  • Postbus: 4881, 6411 EJ Heerlen (o.v.v. Loyalis Helpdesk Vervoer)

Gegevens beveiligd aanleveren? Gebruik BOX
U levert maandelijks actuele personeelsgegevens (zoals loon- en verzuimgegevens) aan. Voor het beveiligd versturen van deze gegevens gebruikt Veherex (SPF Beheer) mSafe, maar wij werken met een ander systeem: BOX. Vanaf 1-1-2020 kunt u alleen nog beveiligd gegevens aanleveren bij Loyalis via BOX en niet meer bij Veherex (SPF Beheer) via mSafe. U ontvangt hierover een bericht van ons en (apart) uw inloggegevens voor BOX. Het kan zijn dat uw organisatie gebruik blijft maken van (een ‘eigen’) mSafe en niet overstapt op BOX. Wijzig dan in uw mSafe-omgeving voor 1-1-2020 de contactpersonen.VE BOX

Andere wijzigingen, zoals een nieuwe vestigingsplaats, kunt u vanaf 1-1-2020 doorgeven via de Loyalis Helpdesk Vervoer.

Bankgegevens wijzigen niet
Voor uw gemak nemen wij het bestaande bankrekeningnummer van Veherex over. Het bij u bekende bankrekeningnummer van Veherex wijzigt dus niet. U kunt uw premie gewoon blijven overmaken naar: NL87 RABO 03 04 31 45 52.

Als u klant bent bij Veherex, dan hebt u al van ons een bericht ontvangen over de overname en gevolgen voor u.

Werknemers

U blijft doorlopend en goed verzekerd
U blijft bij Loyalis doorlopend en goed verzekerd tegen de financiele risico's bij arbeidsongeschiktheid onder dezelfde voorwaarden als bij Veherex. De voorwaarden wijzigen niet.

Een nieuw aanspreekpunt
U kunt vanaf 1-1-2020 met vragen terecht bij de Loyalis Helpdesk Vervoer. Deze is speciaal ingericht voor Veherex-verzekerden. De Loyalis medewerkers zijn goed op de hoogte van de overname en alle veranderingen die daarmee gepaard gaan. De Loyalis Helpdesk Vervoer is vanaf 1-1-2020 bereikbaar per:

  • Telefoon: 045 645 9350 (bereikbaar vanaf 1-1-2020 op werkdagen van 8 tot 17.30 uur)
  • E-mail: helpdesk-vervoer@loyalis.asr.nl
  • Postbus: 4881, 6411 EJ Heerlen (o.v.v. Loyalis Helpdesk Vervoer)

Gegevens aanleveren en wijzigingen doorgeven
U kunt uw vragen stellen, gegevens aanleveren of andere wijzigingen vanaf 1-1-2020 doorgeven (zoals een nieuwe woonadres of bankrekeningnummer) via de Loyalis Helpdesk Vervoer.

Uw werkgever informeert u over deze overname.

Uitkeringsgerechtigden (uit dienst)

Uw uitkering en uitkeringsdatum wijzigen niet
Bent u nu (deels) arbeidsongeschikt en ontvangt u een uitkering vanuit de CAO WIA-aanvullingsverzekering? Dan wijzigt er voor u eigenlijk niets; de werkwijze van uitkeren en de betaaldatum veranderen niet.

Een nieuw aanspreekpunt
U kunt vanaf 1-1-2020 met vragen terecht bij de Loyalis Helpdesk Vervoer. Deze is speciaal ingericht voor Veherex-verzekerden. De Loyalis medewerkers zijn goed op de hoogte van de overname en alle veranderingen die daarmee gepaard gaan. De Loyalis Helpdesk Vervoer is vanaf 1-1-2020 bereikbaar per:

  • Telefoon: 045 645 9350 (bereikbaar vanaf 1-1-2020 op werkdagen van 8 tot 17.30 uur)
  • E-mail: helpdesk-vervoer@loyalis.asr.nl
  • Postbus: 4881, 6411 EJ Heerlen (o.v.v. Loyalis Helpdesk Vervoer)

Gegevens aanleveren en wijzigingen doorgeven
De ingang voor het aanleveren van uw actuele (inkomens)gegevens voor de uitkering, zoals een salarisstrook of afschrift UWV-uitkering, wijzigt wel vanaf 1-1-2020. Deze gegevens levert u dan niet meer bij Veherex aan, maar bij de Loyalis Helpdesk Vervoer. Dit geldt ook voor andere wijzigingen zoals een nieuw woonadres of ander bankrekeningnummer.

Als u een uitkering ontvangt uit uw CAO WIA-verzekering, dan hebt u al van ons een bericht ontvangen over de overname en de gevolgen voor u.

Loyalis Helpdesk Vervoer

Voor al uw vragen kunt u terecht bij de Loyalis Helpdesk Vervoer. Deze is speciaal ingericht voor Veherex-klanten. Onze Helpdesk is vanaf 1-1-2020 bereikbaar via:

  • Telefoon: 045 645 9350 (bereikbaar vanaf 1-1-2020 op werkdagen van 8 tot 17.30 uur)
  • E-mail: helpdesk-vervoer@loyalis.asr.nl
  • Postadres: Postbus 4881, 6411 EJ Heerlen (o.v.v. Loyalis Helpdesk Vervoer)


MijnLoyalis (rechtsboven Login) is voor Veherex-klanten niet beschikbaar.



Graag maken we u wegwijs

Wegwijzer