Loyalis maakt gebruik van cookies. De website wordt hierdoor relevanter en persoonlijker en we kunnen u zo relevante informatie en aanbiedingen tonen op onze website. Klikt u hieronder op ‘ja’ dan accepteert u alle cookies. Kiest u voor nee, dan plaatsen wij alleen functionele en analytische cookies. Lees hier meer over ons cookiebeleid. Als u verder gaat op onze site zonder een keus te maken, dan gaat u akkoord met het plaatsen van alle cookies.

Klachten

Toch niet tevreden over Loyalis?

Wij doen er alles aan om u optimaal van dienst te zijn. Toch kan het voorkomen dat onze dienstverlening niet naar uw tevredenheid is. Dan kunt u een klacht indienen. Na ontvangst van uw klacht streven wij ernaar om de klacht binnen 6 werkdagen af te handelen en u persoonlijk te informeren.

Onze klachtenregeling

Wij hanteren de volgende definitie voor het klachtenbeleid: Een klacht is een mondelinge of schriftelijke uiting van een verwachting van een klant waaraan niet is voldaan, en waarbij een reactie van ons wenselijk is.  Wanneer uw klacht over een specifieke afdeling gaat, kunt u uw reactie direct richten aan de betrokken afdeling. Het is het beste dit zo snel mogelijk te doen. Uiterlijk binnen een jaar na het moment dat u op de hoogte had kunnen zijn van de feiten waarover u niet tevreden bent. Komt u met deze afdeling niet tot overeenstemming, dan kunt u zich schriftelijk richten tot de directie van Loyalis. Voor klachten die gericht zijn aan onze directie houden wij een ruimere reactietermijn aan van 1 maand.  

Klacht indienen 

Hebt u een klacht over Loyalis? Neemt u dan eerst contact met ons op via 045 - 579 69 96 (op werkdagen van 8 tot 17.30 uur), zodat wij onduidelijkheden kunnen wegnemen en verbeteringen kunnen doorvoeren. Blijft u het oneens of bent u ontevreden over een behandeling, product of dienst? Vul dan ons klachtenformulier in.