Vaak is één telefoontje met onze klantenservice genoeg om uw ontevredenheid weg te nemen. Onze medewerkers helpen u graag het probleem op te lossen. Samen met u. Komt u er niet uit? Dan kunt u een klacht indienen. We hanteren elke melding met het woord 'klacht' erin als een klacht. We proberen het probleem zo goed en snel mogelijk voor u op te lossen.
U kunt bij ons een klacht indienen op verschillende manieren, bij voorkeur via het digitale klachtenformulier of per post.
Wilt u, nadat u uw klacht hebt ingediend bij ons, aanvullende informatie sturen om uw klacht duidelijker te maken? U kunt de aanvullende informatie rechtstreeks naar uw klachtbehandelaar sturen.
We vinden het belangrijk dat u het gevoel hebt, dat we uw klacht goed hebben opgepakt. Bent u niet tevreden over de oplossing die we voorstellen? Dan kunt u uw klacht ook voorleggen aan een onafhankelijke partij. We verlenen volledige medewerking aan een oplossing via een externe klachteninstantie of rechter.