Menu
  • Registratie stappen

Opnieuw registreren MijnLoyalis

Stap 1 – Accountgegevens vergelijken

We willen uw MijnLoyalis accountgegevens vergelijken met uw gegevens zoals bekend bij uw bank. Sta ons toe om deze informatie op te halen.

Hebt u een en/of rekening? Dan is het belangrijk dat u zich als polishouder identificeert met uw eigen bankpas of bankgegevens.

Hebt u een buitenlandse bank? Dan is het nog niet mogelijk om met behulp van iDIN zich te registreren. Neem contact op met onze klantenservice door te bellen naar 045 645 91 90 om de registratie te voltooien.

Selecteer uw bank
U wordt nu doorverwezen naar uw online bankomgeving. U logt hier in met uw eigen bankgegevens.

Controleer uw gegevens
Bent u akkoord? Dan verleent u toestemming voor versturen van deze gegevens.

Stap 2 – Vul uw Loyalis klantnummer in

Klantnummer en gegevens vergelijken
Voer uw klantnummer in. Let op! Dit is niet uw polisnummer. Na invoeren worden uw gegevens vergeleken. Is dit niet gelukt? Neem contact op met onze klantenservice door te bellen naar 045 645 91 90. We zijn op werkdagen bereikbaar tussen 8:00 en 17:30 uur. De klantenservice kan voor u een account voor MijnLoyalis aanmaken.

Stap 3 – Account aanmaken

Registreer uw e-mailadres
Vul uw e-mailadres in en klik op Registreer nu.

U ontvangt een e-mail met activatielink
Klik op de activatielink in de e-mail.

Stap 4 – Wachtwoord instellen

Kies een wachtwoord
Om uw account te beschermen hebt u een sterk wachtwoord nodig.

Stap 5 – Vul uw mobiele telefoonnummer in

U ontvangt een controle-sms
U ontvangt een SMS met inlogcode op het door u ingevulde telefoonnummer.

Vul de inlogcode in
Hebt u de code niet ontvangen? Klik op Verstuur SMS met inlogcode opnieuw.

Uw registratie is voltooid. Dit betekent dat uw account klaar is en u vanaf nu kunt inloggen met uw nieuwe gegevens.