MijnLoyalis
Op MijnLoyalis kunt u uw eigen persoonlijke financiële situatie en documenten inzien en wijzigingen doorgeven.
Wijzigingen voor relaties met arbeidsongeschiktheidsverzekering
Er zijn enkele wijzigingen doorgevoerd in MijnLoyalis voor relaties met een arbeidsongeschiktheidsverzekering. De look & feel van het portaal is gemoderniseerd. Ook kunt u vanaf nu digitaal adreswijzigingen doorgeven. Hebt u vragen of hulp nodig? Neem gerust contact op, wij staan voor u klaar.
Hebt u een arbeidsongeschiktheidspensioen bij ons en wilt u uw Pensioen 1-2-3 raadplegen?
Op dit moment is het helaas niet mogelijk om uw Pensioen 1-2-3 digitaal te raadplegen. Wel geven we u graag inzicht. Bel ons gerust om uw complete Pensioen 1-2-3 schriftelijk te ontvangen. We zijn bereikbaar op werkdagen van 8 tot 17:30 uur op 045 645 9100. We werken momenteel hard aan ons vernieuwde portaal MijnLoyalis. We verwachten dat uw Pensioen 1-2-3 in april weer beschikbaar is. Het is wel al mogelijk om een account aan te maken, ga hiervoor naar deze link. Zodra Pensioen 1-2-3 digitaal te raadplegen is, kunt u dit in uw persoonlijk account terugvinden.
Overgang naar a.s.r.
Hebt u een nabestaandenverzekering, beleggingsverzekering of levenslooppolis bij ons? Op 18 september 2020 is uw verzekering over naar a.s.r. en is mijn MijnLoyalis niet meer beschikbaar. Vragen? Neem contact op met a.s.r. via:
• WhatsApp: 06 23 88 95 39
• klantteamleven@asr.nl
• 030 278 10 00
Lang niet meer ingelogd?
In januari 2020 hebben we onze beveiligingssystemen aangepast. Probeert u na deze update weer in te loggen op MijnLoyalis? Dan is het nodig dat u zich eenmalig opnieuw registreert (er gaan geen gegevens verloren). Hierna hebt u weer toegang tot MijnLoyalis.